Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

Θέλω να διακριθώ Φίλε.


Φίλε...
Θέλω να κουραστώ Φίλε ,
όχι για τον λογαριασμό μου στην τράπεζα αλλά για να σκορπίσω στην αγκαλιά του Κόσμου τον αέρα που αναπνέω , αφιερώνοντας τα φτερά μου για ένα ιδανικό πανανθρώπινο.
Θέλω να διακριθώ Φίλε...
Όχι στον ανταγωνισμό των εμπόρων και των ανασφαλών , αλλά μαζί με την αποφασιστικότητα των εκτεθειμένων , που αστράφτουν δίχως φώτα και που εμπνέουν , που Αγαπιούνται γιατί Αγαπούν .
Θέλω να θυσιαστώ Φίλε ....
Κόντρα στις πανοπλίες των φόβων που μας καταπλάκωσαν , αγκαλιά με όσους ανθρώπους παγώνουν δίχως ένα χάδι , ένα φιλί , μια στέγη τον Χειμώνα ... Κι αν μείνω στο τέλος μόνος , Θα έχω το μαχητικό Όνειρο μου και την ανυπότακτη αγάπη μου ήλιο λαμπρό στην καρδιά , να με ζεσταίνει το Χειμώνα .
Έτσι Φίλε ,
κι αν όλες οι γέφυρες χαθούν στον άνεμο ,
κι ο ανεμοστρόβιλος παρασύρει τις όμορφες στιγμές ,
δε χάθηκε τίποτα .
Πάντα , με μια ηλιαχτίδα φυλακτό ,
μπορώ να πετάξω πάνω από την πολιτεία του πόνου ,
δίνοντας δεκανίκι στην αναπηρία του κόσμου ,
την ψυχή μου !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σελίδες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Χανιά, Κρήτης, Greece
Ζωή είναι αυτό που μας συμβαίνει όταν εμείς είχαμε κάνει άλλα σχέδια. Καλώς ήλθες. Χαρά μου η παρουσία σου,γιατί τίποτα δεν αξίζει στη Ζωή αν δεν μπορείς να το μοιραστείς.Ίσως νιώσεις αμήχανα μαζί μου γιατί θ'ανακαλύψεις τον εαυτό σου κάπου εδώ μέσα.Κράτησε δυνατά αυτό που θα νιώσεις , κι'ύστερα φτάσε όπου δεν μπορείς !

Αναγνώστες